Mer Trafik till din sida?Bli medlem här:

onsdag 18 februari 2009

Selda

Detta är historien om Selda:

Kvinna född på 60-talet, lever och bor i en liten byhåla någonstans i Sverige.
Bor nära skogen och sjön tillsammans med vuxen son som sällan syns till.
Mina två taxar däremot de både syns OCH hörs överallt. Jag har ytterligare en son, två döttrar och ett gäng barnbarn som bor utspridda i vårt avlånga land.
På fritiden läser jag mycket, skriver en del, rider, bakar, promenerar med mina hundar, syr, stickar och mycket mer :)
En någorlunda normalt funtad "enstöring" med fötterna på jorden, vet bäst och gnäller om det mesta :)
Jag tror på spöken, tomtar och troll.
Jag har en katt som spökar i mitt hus :)
Bloggar om det mesta, för de flesta, om livet i byn, för den det berör OCH förströr....Vardagsbetraktelser, känslor, tankar och funderingar både i ord och bild....

Besök hennes Blogg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar